Abonnementen – hoe werkt het?

Abonnementen – hoe werkt het?

Maak een abonnement

  • Kies één of meer abonnementen en voeg ze toe aan het winkelmandje. Zorg dat je de juiste maat zak bestelt ( bijvoorbeeld 20kg, 15kg, 14kg, 5kg, of 1,5 kg)
  • Ga naar Afrekenen, vul je gegevens in, kies je Verzendmethode (indien mogelijk) en Betaalmethode.
  • Betaal voor de inhoud van je winkelmandje met je favoriete betaalmethode.
  • Gefeliciteerd! Je heb nu voor de eerste zending van je abonnement betaald. We sturen het je zo gauw mogelijk toe.

Betalingen

  • De eerste betaling is direct nadat je besteld hebt met de zelfgekozen betaalmethode ( iDeal, Bankoverschrijving, enz…)
  • Door dat te doen, geef je ons toestemming om maandelijks de betaling voor het abonnement met automatische incasse te innen.
  • Je kan het abonnement elk moment stopzetten op je accountpagina. Mocht je annulering voor ons te laat komen om de eerstvolgende betaling nog tegen te houden dan storten we die betaling natuurlijk gewoon terug.
  • Incasso’s worden iedere dag op dezelfde dag gedaan als de dag waarop je het abonnement begon. Dus, als je een abonnement bestelde op laten we zeggen 12 april, dan zijn de incasso’s op 12 mei, 12 juni enz.
  • Je krijgt van te voren een emailtje voor iedere incasso om verrassingen te voorkomen.
  • De automatische incasso wordt gedaan door Stichting Mollie Payments

De zakken voer versturen

  • We hebben 4 vaste verzenddagen per maand: de 7e, de 14e, de 21e en de 28e van iedere maand. We sturen je voer op de eerstvolgende verzenddag ná je betaaldag. Bijvoorbeeld, bestelde je je abonnement op 10 mei? Dan sturen we je je eerste voer meteen, en daarna op 14 juni, 14 juli enz.
  • Mocht een verzenddag in het weekend vallen, dan versturen we het voer op de vrijdag ervoor.

Vakantie en zo – je abonnement even pauzeren

  • Ga je op vakantie en wil je een maandje overslaan? Geen probleem: log gewoon in op je account en pauzeer je abonnement. Vergeet niet om je abonnement weer te activeren als je terug bent!
  • Let op, als je je abonnement voor 3 opeenvolgende maanden pauzeert dat dan je abonnement automatisch eindigt. Dat is niet onze keus….een automatische incasso verloopt als deze 3 maanden op rij niet wordt geïnd en dus kunnen we dan niet meer het abonnementsgeld innnen, wat dus eigenlijk betekent dat het abonnement geëindigd is. Maar je kan natuurlijk altijd gewoon weer een nieuw abonnement afsluiten.
  • En wat nu als Bio4pets op vakantie is of er vrije feestdagen zijn? Nou, dan sturen we je voer wat eerder of voordat we vertrekken. En als dat niet goed uitkomt, bijvoorbeeld door je eigen vakantie, laat het ons weten en dan vinden we wel een oplossing.

Koop extra spullen

Dat kan! Soms heb je wel es nog iets extra nodig, b.v. vlooienspul, een speeltje, een cadeautje of een snackje extra. Hoe werkt dit?

Vóór het voer verzonden wordt, plaats je op tijd een bestelling voor extra spullen, met de verzendmethode “afhaal” en een notitie in de bestelnotitie “bij abonnement” . Zo betaal je niet (opnieuw) verzendkosten en weten wij dat we de spulletjes bij je abonnement-zending moeten doen. Wel zo gemakkelijk en handig!